Noutăţi

Noutăţi

19.09.2012. Centrul Avocatilor Mediatori organizeaza in perioada 15-29 Octombrie 2012 Cursul de Formare Mediatori, avand ca partener www.medierea.ro [...]
vezi pagina de noutati

Comunicat de presă

28.11.2009.Uniunea Nationala a Mediatorilor din Romania are deosebita placere de a va invita sa participati la Congresul Anual „Medierea – Un stil de Viata”, care va avea loc in data de 28 Noiembrie 2009.[...]

pagina de comunicate

Inscrierile se fac la sediul Centrului Avocatilor Mediatori situat in Bld. Dacia, nr.29, de luni pana vineri de la orele 11.00 pana la orele 16.00, incepand cu data de 05.07.2011 si pana la data de 15.07.2011.
Persoane de contact:
Stoiculescu Minodora: telefon 0749.193.616
Aurora Trifan: telefon 0721.337.169 sau 0721.337.196
Raluca Maria Birla: telefon 0749.249.384

Lansarea va avea loc în data de 5 iunie 2011, la Palatul Parlamentului, Sala Gupului PNL, iar aceesul se va face dinspre Parcul Izvor pe la intrarea S1,  începând cu ora 10:00.

Alături de Editura Universul Juridic, Asociaţia „O Şansă pentru Viitor”, Asociaţia „Centrul Avocaţilor Mediatori”, Societatea de consultanţă şi formare profesională Human Toolkit şi de cei 5 autori ai cărţii „Medierea – oxigen pentru afaceri”, parteneri ai evenimentului vor fi Asociaţia Mediatorilor din Bucureşti, Uniunea Naţională a Mediatorilor din România, Asociaţia de Mediatori din Domeniul Financiar Bancar, Asociaţia „Centrul de Mediere Buzău” şi partenerul media Juridice.ro.
Printre invitaţii la eveniment se vor număra Asociaţiile de specialitate, precum şi reprezentanţi din cadrul Consiliului de Mediere, Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Consiliului Superior al Magistraturii, Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, precum şi toţi mediatorii sau persoanele interesate să ia parte la acest eveniment.

Menţionăm faptul că acest eveniment este recunoscut ca formare profesională continuă de către Consiliul de Mediere,  fiind acordate 1,5 puncte.

[vezi invitatie]

Confirmarea participanţilor se va face pînă la data de 1 iunie, la:
Telefon:
0723.639.935 – Mara Calista
0727.410.615 – Adrian Vîrban

E-mail:
mara.calista@yahoo.com
anghelvirban@yahoo.com

Cursul este organizat în conformitate cu Legea 192/2006 republicata si se va desfăsura in Bucuresti, Bulevardul Dacia, numărul 29 , sectorul 1. La finalul cursului, participantii vor putea stăpâni tehnici de bază în mediere, vor putea identifica barierele de comunicare si vor putea contracara blocajele în comunicare, vor putea ajuta părtile implicate în dispută să genereze optiuni de solutionare a acesteia, vor cunoaste si analiza tehnici si tactici de mediere atât din prespectiva negociatorului, cât si din perspectiva mediatorului si vor cunoaste modul de contracarare a acestora.

Cursul Formarea Mediatorilor Profesionişti este împărţit în capitole informative cheie sau "sesiuni", al căror scop este dezvoltarea unei anumite abilităţi sau furnizarea anumitor informaţii şi cunoştinţe.

SUBIECTELE ABORDATE

1. Prezentarea programei de formare;
2. Teoria rezolvării conflictelor;
3. Analiza conflictelor;
4. Teoria si practica medierii;
5. Procesul de mediere si tehnici;
6. Etica;
7. Abilităţi de comunicare;
8. Organizarea activitătii mediatorilor;
9. Negocierea;
  a. Definiţie şi amploare
  b. Alternativele negocierii
  c. Fazele negocierii
  d. Tactici în negociere şi modul de aplicare în mediere
  e. Tactici ”murdare” în negociere şi modul de aplicare în mediere
  f. Tehnici de negociere şi modul de aplicare în mediere.
Examenul final va fi sustinut în maximum 30 de zile de la încheierea cursurilor, după care, fiecare dintre participanţi va putea să se autorizeze ca mediator profesionist şi va putea practica profesia de mediator. Autorizarea de la Consiliul de Mediere se obţine dacă aţi promovat examenul final, daca aveţi minimum 3 ani de vechime în muncă şi sunteţi absolvenţi de studii superioare.

PROCEDURA DE EVALUARE
Pentru evaluarea participanţilor se vor folosi următoarele metode:
- Exerciţiu
- Observarea directă de către formatori
- Autoevaluarea
La sfârşitul fiecărei zile, formatorii discută cu participantii şi completează raportul de activitate, care va include evaluările din ziua respectivă, dar şi acţiunile pentru zilele următoare, în funcţie de concluziile la care s-a ajuns.

Perioada : Cursul se va desfăşura în perioada 10 – 23 ianuarie 2011, între orele 09 - 17. Numărul de participanti este de minimum 15 persoane si maximum 24 persoane.

Taxa de participare la seminar este de 4.000 lei şi include:
- Suportul de curs format electronic;
- Suportul de curs format hard copy;
- Coffee break (2/zi);
- Organizarea examenului de absolvire - în termen de 30 zile de la finalizarea
cursului;
- Certificatul de participare şi/sau absolvire.

Data limită pentru efectuarea plăţii: în baza formularului de înscriere Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori întocmeşte contractul şi îl transmite în termen de 48 ore de la data înregistrării înscrierii. După semnarea contractului se emite factura în baza căreia se va efectua plata până cel mai târziu luni, 10
ianuarie 2010.

Formularul de inscriere va fi transmis prin e-mail la adresa auroratrifan@yahoo.com iar plata se
va efectua in contul Asociatiei Centrul Avocatilor Mediatori  RO17 BSEA 0800 0000 L300 1468, deschis la banca EMPORIKI BANK- Suc.Unirii, CIF 23642719.

Formatori - Mihai - Iulian Ghervase, Ion Dedu
Formular de înscriere:
Formular de înscriere pentru persoane fizice
Formular de înscriere pentru persoane juridice
Date Contact:
Aurora Trifan: 0721.337.169 sau 0721.337.196
Alexandra Bogdan  – 0729.806.313
Web: www.avocatmediator.ro
E-mail: auroratrifan@yahoo.com

Formular de înscriere:
Formular de înscriere pentru persoane fizice [download aici]
Formular de înscriere pentru persoane juridice [download aici]

Cursul este organizat în conformitate cu Legea 192/2006 republicata si se va desfăsura in Bucuresti, Bulevardul Dacia, numărul 29 , sectorul 1. La finalul cursului, participantii vor putea stăpâni tehnici de bază în mediere, vor putea identifica barierele de comunicare si vor putea contracara blocajele în comunicare, vor putea ajuta părtile implicate în dispută să genereze optiuni de solutionare a acesteia, vor cunoaste si analiza tehnici si tactici de mediere
atât din prespectiva negociatorului, cât si din perspectiva mediatorului si vor cunoaste modul de contracarare a acestora.

Cursul Formarea Mediatorilor Profesionişti este împărţit în capitole informative cheie sau "sesiuni", al căror scop este dezvoltarea unei anumite abilităţi sau furnizarea anumitor informaţii şi cunoştinţe.

SUBIECTELE ABORDATE
1. Prezentarea programei de formare;
2. Teoria rezolvării conflictelor;
3. Analiza conflictelor;
4. Teoria si practica medierii;
5. Procesul de mediere si tehnici;
6. Etica;
7. Abilităţi de comunicare;
8. Organizarea activitătii mediatorilor;
9. Negocierea;
  a. Definiţie şi amploare
  b. Alternativele negocierii
  c. Fazele negocierii
  d. Tactici în negociere şi modul de aplicare în mediere
  e. Tactici ”murdare” în negociere şi modul de aplicare în mediere
  f. Tehnici de negociere şi modul de aplicare în mediere.
Examenul final va fi sustinut în maximum 30 de zile de la încheierea cursurilor, după care, fiecare dintre participanţi va putea să se autorizeze ca mediator profesionist şi va putea practica profesia de mediator. Autorizarea de la
Consiliul de Mediere se obţine dacă aţi promovat examenul final, daca aveţi minimum 3 ani de vechime în muncă şi sunteţi absolvenţi de studii superioare.

Procedura de evaluare
Pentru evaluarea participanţilor se vor folosi următoarele metode:
- Exerciţiul
- Observarea directă de către formatori
- Autoevaluarea
La sfârşitul fiecărei zile, formatorii discută cu participantii şi completează raportul de activitate, care va include evaluările din ziua respectivă, dar şi acţiunile pentru zilele următoare, în funcţie de concluziile la care s-a ajuns.

Perioada : Cursul se va desfăşura în perioada 10 – 23 ianuarie 2011, între orele 09 - 17. Numărul de participanti este de minimum 15 persoane si maximum 24 persoane.

Taxa de participare la seminar este de 4.000 lei şi include:
- Suportul de curs format electronic;
- Suportul de curs format hard copy;
- Coffee break (2/zi);
- Organizarea examenului de absolvire - în termen de 30 zile de la finalizarea cursului;

- Certificatul de participare şi/sau absolvire.
Data limită pentru efectuarea plăţii. În baza formularului de înscriere Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori întocmeşte contractul şi îl transmite în termen de 48 ore de la data înregistrării înscrierii. După semnarea contractului
se emite factura în baza căreia se va efectua plata până cel mai târziu luni, 10 ianuarie 2011.

Formularul de inscriere va fi transmis prin e-mail la adresa auroratrifan@yahoo.com iar plata se va efectua in contul Asociatiei Centrul Avocatilor Mediatori  RO17 BSEA 0800 0000 L300 1468, deschis la banca EMPORIKI BANK- Suc.Unirii, CIF 23642719.

Formatori - Mihai - Iulian Ghervase, Ion Dedu

Formular de înscriere:
Formular de înscriere pentru persoane fizice [download aici]
Formular de înscriere pentru persoane juridice [download aici]

Date Contact:
Aurora Trifan: 0721.337.169 sau 0721.337.196
Natalia Ilie – 0723.954.471
Web: www.avocatmediator.ro
E-mail: auroratrifan@yahoo.com

Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori in colaborare cu Universitatea Titu Maiorescu organizeaza cursul de formare mediatori in perioada 19.07.2010 - 01.08.2010, la sediul Universitatii Titu Maiorescu, Facultatea de Drept, Calea Vacaresti nr. 187, Sector 4, Bucuresti.

Cursul se va desfasura in locatia precizata, zilnic intre orele 14.00 - 21.00 Persoana de contact Aurora Trifan - tel. 0721337169 sau 0721337196

Departamentul de Comunicare
14 iulie 2010

Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori organizeaza cursul de formare mediatori in perioada 03.05.2010 - 16.05.2010, la sediul din Bucuresti, Bld. Dacia, nr. 29, apt.3, sector 1.

Cursul se va desfasura in locatia precizata, zilnic intre orele 14.00-21.00.

Persoana de contact – Trifan Aurora – tel 0721337169 sau 0721337196.


Departamentul de Comunicare
09 aprilie 2010



Persoana de contact dna Aurora Trifan.

Departamentul de Comunicare
26 octombrie 2009

Persoana de contact doamna presedinta a Centrului Avocatilor Mediatori doamna avocat Elena Bustea,
Telefon 0722 211 115.

Departamentul de Comunicare
13 august 2009

Centrului Avocatilor Mediatori „Cristian Iordanescu” organizeaza in parteneriat cu HUMAN TOOLKIT, în perioada 8 – 21 iunie 2009 un curs de formare a mediatorilor profesionisti. Cursul este organizat în conformitate cu Legea 192/2006 si se va desfăsura in Bucuresti, Bulevardul Dacia, numărul 29 , sectorul 1. La finalul cursului, participantii vor putea stăpâni tehnici de bază în mediere, vor putea identifica barierele de comunicare si vor putea contracara blocajele în comunicare, vor putea ajuta părtile implicate în dispută să genereze optiuni de solutionare a acesteia, vor cunoaste si analiza tehnici si tactici de mediere atât din prespectiva negociatorului cât si din perspectiva mediatorului si vor cunoaste modul de contracarare a acestora.
Cursul Formarea Mediatorilor Profesionişti este împărţit în capitole informative cheie sau "sesiuni", al căror scop este dezvoltarea unei anumite abilităţi sau furnizarea anumitor informaţii şi cunoştinţe.
SUBIECTELE ABORDATE
1. Prezentarea programei de formare;
2. Teoria rezolvării conflictelor;
3. Analiza conflictelor;
4. Teoria si practica medierii;
5. Procesul de mediere si tehnici;
6. Etica;
7. Abilităsi de comunicare;
8. Organizarea activitătii mediatorilor;
9. Negocierea;
  a. Definiţie şi amploare
  b. Alternativele negocierii
  c. Fazele negocierii
  d. Tactici în negociere şi modul de aplicare în mediere
  e. Tactici ”murdare” în negociere şi modul de aplicare în mediere
  f. Tehnici de negociere şi modul de aplicare în mediere.
Examenul final va fi sustinut în maximum 30 de zile de la încheierea cursurilor, după care, fiecare dintre participanţi va putea să se autorizeze ca mediator profesionist şi va putea practica profesia de mediator. Autorizarea de la Consiliul de Mediere se obţine dacă aţi promovat examenul final, daca aveţi minimum 3 ani de vechime în muncă şi sunteţi absolvenţi de studii superioare.
Procedura de evaluare
Pentru evaluarea participanţilor se vor folosi următoarele metode:
- Exerciţiul
- Observarea directă de către formatori
- Autoevaluarea
La sfârşitul fiecărei zile, formatorii discută cu participantii şi completează raportul de activitate, care va include evaluările din ziua respectivă, dar şi acţiunile pentru zilele următoare, în funcţie de concluziile la care s-a ajuns.
Perioada : Cursul se va desfăşura în perioada 8 – 21 iunie 2009, între orele 09 - 17. Numărul de participanti este de minimum 15 persoane si maximum 24 persoane.
Taxa de participare la seminar este de 4.000 lei şi include:
- Suportul de curs format electronic;
- Suportul de curs format hard copy;
- Coffee break (2/zi);
- Organizarea examenului de absolvire - în termen de 30 zile de la finalizarea cursului;
- Certificatul de participare şi/sau absolvire.
Data limită pentru efectuarea plăţii. În baza formularului de înscriere Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori „Cristian Iordanescu” întocmeşte contractul şi îl transmite în termen de 48 ore de la data înregistrării înscrierii. După semnarea contractului se emite factura în baza căreia se va efectua plata până cel mai târziu luni 1 iunie 2009.
Formularul de inscriere va fi transmis prin e-mail la adresa Olivia.Iordanescu@scaiordanescu.ro, iar plata se va efectua in contul Asociatie Centrul Avocatilor Mediatori „Cristian Iordanescu”, RO17 BSEA 0800 0000 L300 1468, deschis la banca EMPORIKI BANK- Suc.Unirii, CIF 23642719.
Formatori - Mihai - Iulian Ghervase, Claudiu Ignat
Consultant de specialitate - Zeno Daniel Sustac


Formular de înscriere:
Formular de înscriere pentru persoane fizice
Formular de înscriere pentru persoane juridice
Date Contact:
Web: www.avocatmediator.ro
E-mail: olivia.iordanescu@scaiordanescu.ro
Vice-Presedinte: Olivia Iordanescu

Departamentul de Comunicare
22 mai 2009

english version

Stimată dna Ciuca,

Când am avut ultima dată plăcerea de a vă întâlni la Bucureşti am discutat situaţia dosarului meu de la Consiliu, care este în aşteptare de multe luni, şi în legătură cu care încă nu am primit nici un răspuns. Am înţeles de la prietenii mei din Bucureşti că mai aveţi nevoie de documente, dar ei nu au putut să îmi spună de ce documente aveţi nevoie.

Dvs. pe de altă parte mi-aţi explicat, contrariul, că nu lipseşte nici un document, ci pur şi simplu nu au avut timp să semneze aprobarea. În plus, mi-aţi mai explicat că, candidatura mea a fost una dintre cele care nu au ridicat nici un fel de probleme.
M-aţi asigurat că dosarul meu va fi semnat de dvs. la 12 aprilie.

Astăzi suntem în 5 mai şi încă nu am primit aprobarea dvs. Prietenii mei români cred că nu a fost semnată.

Mai mult, mi-au spus că, deşi au primit o diplomă de la Resolvers, societatea sub a cărei egidă au fost instruiţi, şi Baroul Avocaţilor din Bucureşti, semnată de decanul Baroului şi de mine, aceştia nu au fost recunoscuţi de dvs./consiliul dvs. ca mediatori certificaţi. Pur şi simplu nu pot să cred că se întâmplă astfel!

Dvs., desigur, veţi înţelege că în absenţa unei confirmări din partea dvs. cu privire la acordul meu şi la recunoaşterea diplomei obţinute de Dna Bustea şi Dna Gorghiu (mai ales datorită faptului că, aşa cum ştie toată lumea, ambele sunt mediatori şi persoane talentate), avem impresia că suntem discriminaţi, ceea ce contravine aplicării regulilor europene.

Ştiţi cu siguranţă că am dedicat o bună parte din viaţa şi activităţii mele, pro bono, promovării internaţionale a mediatorilor: nu doar cu Forumul Mondial al Centrelor de Mediere, al cărui preşedinte sunt, dar şi cu orgnaizaţii prestigioase cum ar fi Asociaţia Americană de Arbitraj, Institutul Chartered de Arbitraj, Asociaţia Barourilor Americane, Guvernul olandez, Camerele de Comerţ din Franţa, Italia, Elveţia şi alte ţări, ca şi Camera de Comerţ Internaţională, doar pentru a numi câteva.

Deşi, respect dreptul autorităţilor române de a-şi stabili condiţiile de acceptare, refuzarea candidaturii mele, ca şi nerecunoaşterea diplomelor acordate, nu va fi acceptată şi mă va obliga să prezint cazul autorităţilor europene şi posibil în tribunal.

Perioada normală pentru luarea unei decizii în cazul meu a expirat de mult. Astăzi am înţeles, este ziua în care Dna Bustea şi Dna Goorghiu ar trebui (sau nu) să fie recunoscute drept mediatori şi deci, posibili candidaţi pentru a fi aleşi în consiliul dvs. Dacă este aşa, atunci astăzi este ziua în care se vor arunca zarurile. Acesta este motivul pentru care vă prezint situaţia dvs., în această dimineaţă, în speranţa că între mediatori nu se va crea o situaţie litigioasă.

Cred că aceste probleme sunt suficient de serioase pentru a trimite o copie a acestui mesaj dl.Catalin Predoiu, Ministrul Justiţiei în România.

Sper că toate aceste lucruri sunt o serie de dificultăţi administrative şi neînţelegeri, care se vor rezolva astăzi şi ne vom întâlni curând într-o atmosferă prietenoasă, aşa cum au fost toate celelalte întâlniri ale noastre

 Un salut călduros.

Thierry GARBY

 

 

Dear Mrs Ciuca,

When I last had the pleasure of meeting you in Bucharest, we discussed the situation of my file before the Council which has been pending for many months and I have not yet  received an answer. I had understood from my Romanian friends that you needed more documents but they were unable to tell me what kind of documents you were requesting. You very kindly explained that, on the contrary, no document was missing but that you simply had not had the time to sign the approval. Moreover you very kindly explained that my candidacy was among those which did not raise any concerns.

You assured me that my file would be signed by you on April 12.

Today is May 5 and I have not yet received your approval. My Romanian friends believe it has not been signed.

Furthermore, they told me that, despite the fact that they had received a diploma from Resolvers, , the company under which I trained them, and the Bucharest Bar association, signed by the Dean of the Bar and me, they were not recognized by you/your council as certified mediators. I simply cannot believe this is so! 

Dear Mrs Ciuca, please confirm that they have been misinformed and that everything is in order with our files. 

You, of course, will understand that in the absence of your confirmation of my agreement and of the recognition of the diploma obtained by Mrs. Bustea and Mrs. Gorghiu (and particularly because every one knows both of them as exceptionally talented persons and mediators), one would get the feeling that we are being discriminated in violation of all applicable European rules. 

You certainly know that I have dedicated a substantial part of my life and activity pro bono to the international promotion of mediation: not only with the World Forum of Mediation Centres over which I preside, but also with such prestigious organizations as the American Arbitration Association, the Chartered Institute of Arbitration, the American Bar Association, the Netherland Government, the French, Swiss, Italian and other Chambers of Commerce, as well as the International Chamber of Commerce, to name just a few. 

Though I sincerely respect the right of the Romanian authorities to establish  their acceptance criteria, the refusal of my application, as well as the lack of recognition of the diploma I granted,  would not be acceptable and would compel me to take the case to the European authorities and possibly courts.  

The normal period for making a position on my file has elapsed for long. I understand that today is the day when Mrs. Bustea and Mrs. Gorghiu should (or not) be recognized as qualified mediators and therefore possible candidates for the election to your council. If so, this is the day when the dice will be cast. This is why I am bringing these questions to you this morning, in the hope that a litigious situation will not be created between mediators

 I believe these issues are serious enough to send a copy of this message to Mr. Catalin Predoiu, Minister of Justice of Romania. 

I very much hope that all this is only a succession of administrative difficulties and misunderstandings, that they will be resolved today and that we shall soon meet again in the friendly atmosphere of all our previous encounters.

 

With my warmest regards. 

Thierry GARBY

De aceea va punem la dispozitie datele de identificare ale Centrului nostru, pentru a putea completa in mod corespunzator Declaratia 200 privind veniturile realizate in anul 2008, la rubrica III (ultima pagina):

Denumire entitate nonprofit: Asociatia Centrul Avocatilor Mediatori "Cristian Iordanescu"
C.I.F. 23642719
Cont bancar (IBAN): RO17BSEA08000000L3001468

Obiective importante ale Centrului sunt:
- organizarea de actiuni de popularizare si promovare a activitatii de mediere, in special in mediul social-politic si de afaceri;
- elaborarea de proiecte privind completarea sau corelarea legsilatiei privind medierea;
- intretinerea, dezvoltarea sau asistarea institutiilor de intrajutorare, precum si realizarea de opere de binefacere;
- sponsorizarea de manifestari umanitare;
- ajutorarea materiala, ocazionala sau periodica a persoanelor aflate in dificultate;
- asigurarea de suport financiar pentru organizatii si persoane ce desfasoara si sutin activitati de interes general.


Va multumim!

Departamentul de Comunicare
19 februarie 2009

© 2008, Centrul Avocatilor Mediatori, Toate Drepturile Rezervate            |            Web design by BIT Consulting